Optimizare SEO

Considerată cea mai eficientă modalitate de promovare pe termen lung, SEO reprezintă totalitatea procedurilor prin care un site avansează în motoarele de căutare. Această pagină îți oferă toate informațiile necesare despre SEO: definiție, proceduri și tehnici, tool-uri si tips&tricks 

Ce este SEO?

SEO (Search Engine Optimization ) se traduce prin optimizare pentru motoarele de căutare. Este considerată cea mai eficientă modalitate de promovare pe termen lung și reprezintă totalitatea procedurilor prin care un site avansează în motoarele de căutare. Tehnicile SEO ajuta la creșterea traficului organic tocmai pentru a obține mai mulți clienți.

Cum funcționează SEO?

În ultimii ani, SEO a devenit un fel de marketing integrat. Nu mai este suficient să adaugi niște cuvinte cheie în titlu. Trebuie să ții cont de unde sunt elementele poziționate, cât de repede se încarcă website-ul și multe alte aspecte tehnice, legate de conținut, persuasiune si vânzări.

Dat fiind faptul că peste 2/3 din factorii de pozitionare sunt legați de factorul uman și că unul dintre cei mai importanți factori de poziționare este experiența unui utilizator pe website, sunt multe lucruri care pot fi realizate pentru imbunatatirea vizibilității, de la ce cuvinte cheie sunt folosite până la calitatea serviciilor și a produselor.

Pentru cuvintele cheie foarte competitive, expertiza și know-how-ul unei agenții SEO iți poate spune cuvantul, agenția te poate ajuta să ajungi mai ușor și mai rapid la rezultatele dorite.
SEO vs PPC

Cât durează un serviciu SEO?

SEO este un serviciu care se realizeaza pe termen lung, iar rezultatele sunt cuantificabile prin rapoarte de pozitionare, rapoarte privind evolutia traficului organic si prin cresterea numarului de lead-uri

Astfel, este necesara o colaborare pe o perioada lunga de timp. Aceasta se stabileste in functie de mai multi factori precum concurenta in nisa ta, stadiul actual al site-ului, etc

Care sunt beneficiile unui serviciu SEO?

  Site-ul tau ajunge pe primele pozitii in motoarele de cautare.

  Beneficiezi de promovare pe sute de site-uri care iti vor trimite clienti.

  Devii un brand credibil, deoarece oamenii au incredere in rezultatele din Google

  ROI-ul este mult mai bun fata de reclamele PPC

  Rezultatele pot fi masurate si corelate cu cresterea vanzarilor

  SEO imbunatateste experienta utilizatorilor.

  Cresti vizibilitatea brand-ului si ajungi in fata site-urilor concurente.

Ce servicii realizează o agenție SEO?

Ce responsabilitati are agentia/specialistul SEO?

  • sa foloseasca toate strategiile pe care le cunoaste pentru a creste traficul organic pe site
  • sa aplice toate cunostintele pe care le are pentru a optimiza site-ul on-page si off-page intr-un mod corect
  • sa le explice clientilor inca de la demarare despre actiunile pe care le va intreprinde
  • sa ofere periodic rapoarte prin care sa explice care sunt actiunile pe care le-a intreprins
  • sa fie la curent cu toate schimbarile de algoritm Google
Vezi toate responsabilitatile aici

Stie agentia SEO cum sa iti rezolve problemele grave de continut duplicat?


Una dintre cele mai grave probleme de optimizare SEO intalnite este continutul duplicat. Am identificat-o la site-uri foarte mari, dar si la site-uri noi.

Simti ca site-ul tau poate mai mult dar nu iti explici de ce progresul nu este cel dorit?

Ei bine, rezolvarea acestui tip de problema foarte grava poate fi start-ul de la care vizibilitatea site-ul tau in motoarele de cautare se va imbunatati


Cat de grava este canibalizarea cuvintelor cheie pentru business-ul tau online?

Un alt issue SEO extrem de important si pe care putini oameni il cunosc este reprezentat de canibalizarea cuvintelor cheie. In agentia noastra realizam pentru toti clientii un set de implementari SEO pentru imbunatatirea performantelor site-urilor din punct de vedere tehnic, legate de continut dar si de cresterea autoritatii site-ului. Iar una dintre implementarile foarte importante este legata de rezolvarea problemelor de canibalizare a cuvintelor cheie.

Cat de important este rich snippets din punct de vedere SEO?

Daca detii un magazin online si ai auzit ca snippetul imbunatatit te poate ajuta sa performezi mai bine, este adevarat. Poti beneficia de o vizibilitate mult mai buna daca este implementat corect de catre compania sau specialistul SEO care are experienta in implementarea schemelor de tip JSON-LD sau microdata.

Vrei sa-ti ajuti clientii sa gaseasca business-ul tau mai rapid?

Apeleaza la serviciile de optimizare SEO ale TargetWeb si beneficiaza de 14 ani de experienta cu rezultate dovedite


Cat de mult conteaza continutul pentru SEO?

De multi ani circula pe Internet expresia populara "Content is King". Probabil ai auzit si tu de ea. Dar agentia ta SEO a auzit ? In procesul lunar de SEO, ne alocam o mare parte din timp pentru a crea continut de valoare pentru clientii nostri, astfel incat prezenta lor in online sa fie uimitoare. Creăm continut care converteste si care aduce plus-valoare.

Hei, dar ce inseamna continut de valoare?

Continut valoros este acel continut pe care merita sa il citesti cap-coada, si pe care merita sa il share-uiesti. Ce poate fi mai bun de atat?

Care sunt preturile pentru servicii SEO?

Tarifele pentru servicii de optimizare SEO depind de urmatoarele:

  Care sunt obiectivele solicitate

  Stadiul actual al site-ului din punct de vedere SEO

  Cat de mare este competitie si stadiul lor SEO

  Platforma site-ului dumneavoastra

  Urgenta - Cat de rapid aveti nevoie de rezultate?

  Diferite nevoi specifice business-ului

 

Cere ofertă și beneficiază de un preț corect. Garantăm succesul

Servicii Optimizare SEO

Care sunt principalele elemente pe care le optimizam?

SEO s-a schimbat foarte mult în ultimii ani și s-a transformat dintr-un joc al manipulării Google, joc în care era suficient să adaugi niște cuvinte cheie la metataguri sau în url, într-un proces complex de marketing care pune pe primul loc utilizatorul. Plecând de la această premiză, majoritatea setărilor SEO sunt în general realizate pentru utilizatori, cum ar fi spre exemplu poziționarea elementelor din site, cât de repede se încarcă website-ul și multe alte aspecte tehnice. Dat fiind faptul că cel mai important factor de poziționare este experiența unui utilizator pe website, multe elemente de marketing pot fi luate în considerare, de la ce cuvinte cheie sunt folosite, până la calitatea serviciilor și a produselor.

Lumea spune că e ceva misterios, greu de înțeles și care necesită extrem de multe cunoștințe tehnice. În realitate, SEO sau optimizarea pentru motoarele de căutare nu este un proces foarte complicat. Dacă ești persistent cu lucrurile care contează cu adevărat (conținut de calitate și distribuție pe măsură), în cele din urmă te vei poziționa în top, pas cu pas. SEO este o prescurtare pentru "optimizare pentru motoare de căutare." Așadar, deși des folosit, Optimizare SEO e un fel de pleonasm. Conceptul a apărut odată cu motoarele de căutare precum Google. Pentru a înțelege cum funcționează SEO trebuie să înțelegem cum funcționează motoarele de căutare. Un motor de căutare este o bază de date. Această baza de date conține informații despre website-urile disponibile pe internet. Scopul motorului de căutare este să afișeze cel mai relevant rezultat în funcție de termenul cheie utilizat la căutare. Această potrivire este realizată de un algoritm matematic extrem de complex. Deși nu este primul motor de căutare, Google a inovat algoritmii matematici din spatele motorului de căutare, făcând rezultatele din căutări mult mai relevante pentru utilizatori. optimizare SEO pentru motoare de cautare De-a lungul anilor, numărul website-urilor a crescut, iar clasificarea rezultatelor a devenit din ce în ce mai dificilă. Totul este în continuă schimbare și trebuie să fim mereu cu un pas în față pentru menține pozițiile.

 

La TargetWeb, SEO se împarte în 4 mari secțiuni :

  • Optimizarea site-ului din punct de vedere tehnic ( Optimizare SEO on-page )
  • Optimizarea site-ului pentru cresterea relevantei continutului ( Optimizare SEO on-page )
  • SEO off-page
  • Monitorizare rezultate

Sa detaliem:

Elemente SEO Tehnice

În principal, elementele tehnice pot varia de la lucruri simple ca structura teoretică a unor URL-uri la implementarea acestei structuri utilizând PHP. Iata cateva elemente tehnice optimizate de catre special;istii TargetWeb:

Structură și URL-uri:

Sunt două tipuri de structuri: cea generală de link-uri / URL-uri și cea a codului din spatele site-ului. Ambele sunt importante. Structura generală ajută motoarele de căutare să înțeleagă mai bine website-ul și, totodată, ajută utilizatorii să îl navigheze mai ușor. O structură bună definește un website de succes. Dacă vrei să afli mai multe, citește acest articol despre cum să ai o structură URL bună. Cât despre structura din codul sursă a website-ului, aceasta este definită de către programator. Structura unei pagini trebuie să aibă în vedere o ordine logică a elementelor cât și a codului sursă. O structură proastă poate duce la un website încet. De exemplu, multe platforme precum WordPress utilizează plugin-uri. De multe ori, aceste plugin-uri încarcă script-uri pe toate paginile website-ului, chiar dacă acestea sunt necesare doar pe anumite pagini. Un exemplu bun sunt sliderele. Pe lângă faptul că omoară conversiile, de cele mai multe ori acestea încarcă script-ul pentru slider pe toate paginile, chiar dacă sliderul este utilizat în 99.9% din cazuri doar pe pagina principală. Un alt exemplu este ordinea elementelor în HTML și CSS. Clasele CSS trebuie să încarce afișarea elementelor HTML în ordine. Nu e bine dacă scrii o clasă pentru subsol înaintea unei clase pentru antentul paginii, deoarece utilizatorul va avea mai întâi contact cu antetul și este util ca acesta să fie primul care se încarcă. În caz contrar, subsolul se va încărca în afara câmpului vizual al utilizatorului, iar acesta va vedea un ecran alb. seo tehnic pentru website rapid

Viteză de încărcare (viteza siteului) :

Viteza de încărcare a website-ului este extrem de importantă pentru a te poziționa sus. Utilizatorii nu mai au răbdare, mai ales de când au început să migreze masiv spre dispozitivele mobile. Dacă websiteul tău se încarcă încet, trebuie acordata o atenție deosebita la dimensiunea imaginilor, la calitatea serverului și la codul sursă a website-ului

Securitate:

Securitatea a devenit o prioritate pentru motoarele de căutare, în special în ultimii ani, de când numărul de atacuri virtuale a crescut. Așadar, securitatea este o prioritate și pentru SEO. Google vrea ca informațiile utilizatorilor să fie în siguranță. Primul pas către siguranța informațiilor utilizatorilor tăi este să instalezi un certificat SSL. Acesta va proteja utilizatorii de cele mai comune atacuri. De asemenea, e bine să îi informezi atunci când completează informații sensibile. Totodată, trebuie să ținem cont că securitatea datelor poate fi importantă și din punct de vedere legal, mai ales după 25 Mai 2018, de când s-a instaurat GDPR.

Elemente de Canibalizare

Continut duplicat

Implementare date structurate

Integrare Opengraph

Rezolvare redirectionari, probleme de crawling si indexare

Optimizare SEO - Continut

Partea legata de cresterea relevantei continutului este considerată cea mai importantă. Chiar dacă experiența tehnică este una mai slabă, un conținut bun poate salva situația și poate lăsa utilizatorul mulțumit. Iată care sunt cele mai importante elemente optimizate de catre specialistii SEO TargetWeb:

Cuvinte cheie:

Fără cuvinte cheie, website-ul tău nu este optimizat. Vedem asta la zeci de clienți noi. Vin și spun că website-ul a mai fost optimizat în trecut de alți experți (fără succes), ca noi să observăm apoi că titlurile și heading-urile nici măcar nu conțin cuvintele cheie. Aceste lucruri sunt de bază în SEO. Dacă vrei să te poziționezi sus pentru cuvântul cheie "optimizare SEO" în Google, trebuie să ai cuvântul Optimizare SEO în conținut! Desigur, nu trebuie să îl introduci de mii de ori, ci în mod natural. Cu toate acestea, dacă un cuvânt cheie nu există deloc în pagină, este destul de greu să te poziționezi în top pentru acel cuvânt.

Conținut, Titluri, Heading-uri & Descrieri Meta :

Conținutul este elementul cheie în jurul căreia se învârte optimizarea, fie ca acesta este text, video, imagine sau audio. Nu putem spune ce facem un conținut bun, deoarece acest lucru variază de la audiență la audiență. Un lucru, totuși, este sigur. E bine să fie structurat și cât mai lung. Știm, "oamenii nu citesc articole lungi", auzim asta mereu, dar nu este adevărat. Dacă ai hemoroizi, vei citi și 150.000 de cuvinte doar ca să scapi de ei. Faptul că citești acest paragraf demonstrează că deja ai parcurs 50% dintr-un articol de aproape 2000 de cuvinte. Probabil ți-a fost util faptul că am structurat acest articol pe mai multe subcapitole. Acest lucru este extrem de util, deoarece ajută oamenii să filtreze informația. De exemplu, poate că deja știai ce este On Page SEO. Puteai sări direct la partea cu Off Page foarte ușor. Pe lângă conținut, e bine să ținem cont de elementele cheie din pagină, și anume Titlu, H1 și Descrieri Meta. Titlul este elementul cel mai important. Acesta apare în Google și trebuie să conțină cuvintele cheie. TargetWeb te poate ajuta la crearea unor descrieri care sa creasca rata de click si numarul de vizitatori pe site, iar in plus sa ajute al cresterea relevantei continutului.

UX:

Dacă experiența utilizatorilor nu este bună, motoarele de căutare vor ști acest lucru. De exemplu, se știe că pop-up-urile enervează oamenii la culme. Ai multe pop-up-uri? Ai probabil un UX slabuț. Utilizatorii vor emite diverse semnale către motoarele de căutare, cum ar fi apăsarea butonului 'înapoi' după doar 3-5 secunde de la vizitarea site-ului. Aceste semnale vor dicta în timp performanța unui website în motoarele de căutare.

Imagini:

Imaginile sunt și ele conținut. Deși în mare parte atenția ar trebui îndreptată spre partea tehnică (dimensiuni mari = viteză mică de încărcare), imaginile pot conține și cuvinte cheie. Ne ajutam clientii sa creasca numarul de vizite din Google Images, care este al 2-lea cel mai mare motor de cautare din lume. Stim cum sa o facem pentru ca am facut-o pentru o multime de clienti.

Optimizare SEO Off Page

Off Page SEO reprezintă toate elementele ce se petrec în afara unui website, dar care afectează performanțele acestuia în motoarele de căutare. În general, aceasta activitate off page se manifestă prin link-uri, dar sunt multe elemente care intră în acțiune la mijloc. optimizare pentru motoare de cautare

Backlink-uri:

Deși multă lume spune că nu este nevoie de link-uri pentru a fi pe primele poziții în motoarele de căutare, adevărul este că backlink-urile încă sunt importante pentru SEO. Backlink-urile sunt link-uri de la alte website-uri către website-ul tău. Ele acționează ca niște voturi. Cu cât mai multe persoane diferite te votează, cu atât mai multă încredere vei inspira motoarelor de căutare că website-ul tău este popular, relevant și internauții sunt interesați de el. Cu toate acestea, nu este bine să te grăbești să obții cât mai multe link-uri. Mulți deținători de website-uri au făcut asta în trecut, iar Google a creat un sistem ce îi penalizează pe cei care încearcă să trișeze. Google vrea ca link-urile să fie obținute în mod natural, fără să fie cumpărate sau create artificial. Pentru a avea succes, e bine să obții link-uri de la website-uri de renume, relevante audienței și tipului tău de conținut. Dacă vrei să afli mai multe, iată un articol despre cum să faci link building pentru website-ul tău.

Social Media:

Activitatea de pe platformele de socializare poate influența dramatic performanțele unui website în Google. Deși Google susține că share-urile și like-urile nu afectează SEO, acest lucru nu este tocmai adevărat. Poate că, direct, share-urile nu fac parte din algoritm. Este logic, din moment ce nu toate paginile de Facebook sunt publice. Trebuie să luăm totuși în considerare că unele sunt. Ele sunt link-uri, iar share-urile reprezintă alte link-uri la rândul lor. De asemenea, nu putem exclude faptul că Social Media este o platformă extraordinar de utilă pentru distribuție. Poate că un share nu contează pentru SEO, dar dacă acel share ajunge la persoana potrivită (un blogger, de exemplu), s-ar putea transforma intr-un link către website-ul tău.

Monitorizare

Monitorizarea este un element cheie în SEO. Fără să monitorizezi, nu poți observa progresul. Monitorizearea traficului, a link-urilor obținute și a efectelor permutării elementelor în site nu poți ști niciodată ce funcționează și ce nu. Pentru ca o strategie SEO să fie eficientă, implementarea unui sistem bun de monitorizare ar trebui să fie o prioritate. Dacă nu ești sigur cum poți monitoriza activitatea și traficul website-ului tău, îți recomandăm să citești acest articol despre cum să implementezi Google Analytics.

Concluzie:

SEO este un proces complex dar, în esență, se bazează pe niște lucruri simple. Atâta timp cât le vei face cu perseverență, vei observa progres. Cu toate acestea, detaliile tehnice și subtilitățile pot de foarte multe ori să facă diferența dintre o campanie SEO cu adevărat eficientă și de succes.

Clienti Optimizare SEO

Pentru care lucram sau am lucrat

Testimoniale