BeKid
BeKid este un magazin online cu produse pentru copii. A reusit in 2 ani de la lansare sa fie un brand respectat de mii de parinti si viitori parinti care cauta carucioare pentru copii, scaune auto bebe, biciclete copii, patuturi si alte articole pentru copii.
Prioritate: Cresterea numarului de vizitatori din toate canalele de promovare online
Am obtinut un profil natural de linkuri. Pozitii de top si link-uri sigure.
Am realizat campanii social media care au adus si aduc in continuare constant voturi sociale de la mamici si tatici
Rata de conversie
Top pozitii in Google
Provocare
Sa crestem un brand de la ZERO prin SEO, Social Media, Growth Hacking, Content Marketing, Marketing Afiliat, Comparatoare de Preturi
Solutie
Am cautat cele mai bune medii in care se gasesc clientii targetati, am realizat studii si cercetari ale concurentilor si am cautat idei care sa diferentieze BeKid de concurentii sai. Am pus in practica ideile noastre si am crescut perceptia asupra calitatii produselor de la BeKid. Expunerea magazinului s-a realizat etapizat in mai multe medii online. Rezultatul a fost uimitor, site-ul a crescut constant iar acum produsele magazinului BeKid se afla in listele de preferinte a mii de parinti sau bunici.
Rezultate
Am obtinut o rata de click ( CTR ) de 12,42 % , cu mult peste media competitorilor directi. Aceasta a crescut considerabil numarul de comenzi. Am obtinut un ROI ( rata de profitabilitate – Return on Investment ) de 948 % dupa 2 ani de la demarare.
Din partea clientului
“Agentia SEO Target Web s-a implicat atat de mult in promovarea cu succes a Brand-ului BeKid incat putem spune ca este o extensie a activitatii noastre. Au preluat intreaga activitate de promovare online, programatorii nostri colaboreaza foarte bine cu ei si implementeaza multe dintre ideile lor inovative. Am avut incredere si rabdare in experienta si viziunea pe termen lung a agentiei Target Web , am stiut ca SEO nu se face peste noapte iar acum suntem foarte multumiti de pretul pe care il platim in comparatie cu beneficiile pe care le primim. ”