Cum sa faci bani din marketing afiliat cu ajutorul SEO

Hey, daca vrei sa faci bani prin marketing afiliat cu ajutorul SEO, acest video este pentru tine. Voi acoperi acest subiect din punct de vedere SEO, pentru ca intrebarea primita de la Daniel Gorgan de la Dango este: Cum fac SEO la un site de marketing afiliat ?

Sunt Iulian Ghisoiu si esti la Atelierul de SEO, asa ca daca vrei sa afli primul noi strategii, tehnici si secrete SEO, aboneaza-te la newsletter, la pagina noastra de Facebook, dar si la canalul nostru de Youtube.

Vorbim despre SEO pentru site-uri de marketing afiliat, asa ca fi atent la acest video, pentru ca s-ar putea sa te ajute sa faci bani intr-un domeniu in care multi oameni fac bani pentru ca fac lucrurile asa cum trebuie, iar altii pierd pentru ca ignora cateva lucruri de baza.

 

Eu daca as incepe un site de marketing afiliat as fi atent la 3 aspecte foarte importante:

1. Mi-as alege cu atentie nisa.

Pentru ca ne referim la SEO, ne referim in special la trafic organic, si daca ne referim la trafic organic discutam implicit despre cuvinte cheie, asa ca ceea ce trebuie sa faci este sa faci o cercetare de cuvinte cheie din nisa ta, pentru a identifica care sunt cele mai cautate expresii de cuvinte cheie.

Urmatorul pas este sa integrezi cuvintele gasite in structura site-ului tau. Trebuie insa sa sti ca cu cat cuvintele au un volum mai mare de cautare, cu atat va fi mai greu sa ajungi intre primele rezultate. Dar sunt si foarte multe cuvinte cheie care au un volum de cautare mediu, cuvinte care nu sunt integrate in multe cazuri in site-urile concurente, asa ca aici ai nevoie sa obtii pozitii foarte bune. Este posibil ca traficul organic obtinut prin cautarea cuvintelor cu volum mai mic de cautare sa fie mai mare decat al traficului organic obtinut prin cautarea termenilor populari, asa ca s-ar putea ca aceasta metoda sa fie cea mai potrivita pentru tine. Aplicand aceasta metoda, poti obtine pozitii foarte bune intr-un termen relativ scurt.

2. Creeaza continut de calitate.

Este necesar sa creezi pagini valoroase care sa rankeze in Google si care sa depaseasca site-urile competitorilor tai. Intreaba-te ce poti adauga in plus pe site-ul tau fata de ce au competitorii tai sau fata de site-urile advertiserilor pentru a te diferentia astfel incat continutul pe care il adaugi sa ii ajute pe cei care ajung pe pagina ta.

Astfel, poti adauga continut prin care raspunzi la unele intrebari, poti adauga un tutorial despre subiectul respectiv, etc

Foarte important, daca ai un site de marketing afiliat s-ar putea ca Google sa nu te perceapa ca un site autoritar si cu continut original, pentru ca de cele mai multe ori site-urile de marketing afiliat preiau informatii direct din site-urile advertiserilor, aceasta fiind continut copiat, care nu ofera o valoare suplimentara in site-ului tau fata de al advertiserului. Asa ca ghici ce? Google probabil nu te va pozitiona intre primele rezultate. Dar totusi sunt cateva mici „smecherii” pe care le poti face pentru a evita acest impediment:

– creeaza continut suplimentar fata de continutul pe care il preiei din site-ul advertiserului. Practiv faci ca pagina ta sa fie mai bogata decat a advertiserului.

– intreaba-te de ce merita ca utilizatorii sa prefere site-ul tau si nu al advertiserilor si adauga in site toate elementele care vor ajuta ca site-ul tau sa fie cel preferat de catre utilizatori.

– adauga in site elemente care sa ofere incredere mai mare, cum ar fi spre exemplu un certificat ssl, logo-uri ale procesatorilor de plati sau toate datele de contact

3. Construieste backlink-uri de calitate.

Fa-ti site-ul cunoscut. Un criteriu important prin care Google diferentiaza site-urile in lista de cautare este legat de popularitatea site-urilor, asta inseamna ca ai nevoie de link-uri relevante de la diferite site-uri din nisa ta. De asemenea, fa-ti site-ul cunoscut in social media si obtine semnalele potrivite. Daca oamenii se vor indragosti de brand-ul tau, si Google o va face. Iar daca nu te pricepi la asta, lasa specialistii sa te ajute.

Ne vedem in top!

Iulian Ghișoiu are o experiență de peste 15 ani în servicii SEO, fiind unul dintre pionierii acestui serviciu de marketing online. Este un expert SEO care cu pasiune și responsabilitate se focusează pe creșterea gradului de satisfacție al utilizatorilor, optimizarea conținutului, implementarea din punct de vedere tehnic a celor mai noi trenduri în SEO dar și câștigarea de link-uri naturale spre site-urile clienților pentru a-i ajuta să obțină cele mai bune poziții în motoarele de căutare. Este managerul agenției SEO Target Web, o agenție SEO care și-a consolidat poziția în piată datorită inovării, a respectării standardelor SEO dar și a angajamentelor fată de clienți. Iulian este consultant in ecommerce si speaker la evenimente premium precum Business Days sau Meet Magento

Vrei sa fi la curent cu stirile noastre si pe Facebook? Like

Despre noi si despre acest blog

TargetWeb este o agentie SEO care din 2006 genereaza rezultate exceptionale clientilor. Atuurile agentiei sunt cunostintele avansate in SEO pe majoritatea platformelor de tip CMS si eCommerce, relatiile cu sute de influenceri, bloggeri si jurnalisti, adaptarea strategiilor de promovare la ultimele trenduri in SEO dar si oferirea de rapoarte usor de inteles de catre antreprenori.

Cere o oferta

Target Web este o agentie SEO full service care ajuta la cresterea pozitiilor in motoarele de cautare, obtinerea unui trafic mai targetat, cresterea vanzarilor online si a popularitatii in blogosfera, presa online, social media si la managementul/corectarea reputatiei online.