0745.63.65.76
office@targetweb.ro

Mai este valabila expresia “Content is King” din punct de vedere SEO ?

calendar2

Sunt Iulian Ghisoiu si esti la Atelierul de SEO. Astazi vom vorbi despre continut, un subiect care ma pasioneaza foarte mult. Vei afla daca continutul este inca rege. Intrebarea pe care am primit-o de la Andrei din Iasi este: Ce parere ai despre expresia “Content is King” ?

Super intrebarea

Continutul a dominat industria online in ultimul deceniu, pentru ca a fost cea mai buna modalitate prin care brand-urile au reusit sa se conecteze cu utilizatorii, indiferent ca discutam despre bloguri, social media, articole publicate pe alte site-uri, etc

Din punctul meu de vedere, Continutul este rege iar SEO este cu siguranta regina. Daca nu ai o strategie eficienta SEO, continutul tau nu se va duce nicaieri. Este clar ca va fi nevoie de o strategie SEO concreta, altfel iti vei pierde timpul scriind continut pe care nu il va citi numarul de persoane pe care ti-l doresti.

Hai sa vedem de ce content is king ?

1. pentru ca atunci cand Google sau alte motoare de cautare se uita la pagina ta, focusul principal este pe continutul din pagina.

2. cand oamenii cauta ceva in motoarele de cautare, ei cauta informatii si raspunsuri pe care cel mai adesea numai continutul le furnizeaza.

3. Cand ai continut de calitate si care ofera valoare vizitatorilor aceasta creste sansele de a primi share-uri ale paginii si mentiuni in diferite site-uri de nisa.

4. Daca ai un continut de calitate, aceasta iti poate creste sansele de a avea pozitii mai buna in motoarele de cautare.

Dar daca ai un site cu continut foarte bun, aceasta nu inseamna neaparat ca site-ul tau o sa devina si celebru. Este nevoie de mai mult decat continut. Sunt multi factori care te pot ajuta sa aduci mai multa valoare continutului, altfel, vizitatorii vor parasi pagina. Pentru a face un continut cu adevarat valoros, acesta chiar trebuie sa ofere valoare. Spre exemplu, un vizitator acceseaza o pagina cautand raspuns la o intrebare. Daca pagina pe care a accesat-o nu ii ofera raspuns, ce credeti ca va face acel utilizator? Probabil va accesa o alta pagina care ii va oferi un raspuns mai bun la intrebarea lui.

Un alt lucru de avut in vedere este unicitatea informatiei

Unii vizitatori sunt interesati de informatii credibile, si atunci vor cauta articole care sa fie scrise de un expert in domeniu, sau scrise pe un site celebru, sau pe un site care are multe share-uri sau followeri.

In plus, ar trebui vazut daca continutul este usor de citit, daca are imagini, video-uri, sau alte elemente multimedia care sa ajute la intelegerea mai aprofundata a subiectului.

Eu ii sfatuiesc pe cei cu care intru in contact sa creeze continut atat de bun incat sa merite sa fie share-uibil. Acesta este cel mai bun continut din punctul meu de vedere.

Stiai ca 73 % dintre clienti prefera sa primeasca informatii despre produse din articole si nu din reclame ? Este clar ca atunci cand creezi continut de valoare pentru oameni, acestia te vor urma si vor apela la serviciile tale.

Sper ca aceste informatii despre cat de important este continutul te-au ajutat.

Photo of author
Iulian Ghisoiu
Iulian Ghișoiu are o experiență de peste 18 ani în servicii SEO, fiind unul dintre pionierii acestui serviciu de marketing online in Romania. Este managerul Target Web. Iulian este formator, speaker, expert SEO si trainer al cursului SEO Mastery.

Abonare la newsletter

Poți fi primul care află informații SEO utile și de actualitate. Abonează-te la newsletter-ul nostru folosind formularul de mai jos.