Cea mai buna strategie SEO

 

strategie-seo

Stim cu totii ca de la un domeniu la altul strategiile SEO difera, asa ca nu exista o strategie care sa se potriveasca pentru toti. Cu toate acestea, sunt lucruri comune pe care le voi dezbate in acest articol si care sper sa va ajute si pe voi.

In primul rand, ai nevoie de STABILIREA OBIECTIVELOR, pentru ca altfel nu stii incotro te indrepti, asa cum reiese si din citatul urmator. Care este tinta ta?

Drumul spre un obiectiv nu este separat de destinatie; este o parte esentiala din el.

Charles DeLint

Apoi ai nevoie de o ANALIZA. In cadrul acestui pas, ia in calcul ceea ce face concurenta ta, pentru ca trebuie sa te raportezi cat mai mult la strategia lor. Ca si in vietile noastre de zi cu zi, in care nu trebuie sa abuzam de anumite lucruri, asa este si in SEO, nu trebuie sa abuzam de obtinerea de linkuri sau de optimizarea on-page, deoarece multi experti SEO au declarat de-a lungul timpului ca motoarele de cautare au unele pattern-uri prin care detecteaza site-urile care obtin masiv link-uri in comparatie cu competitorii lor. Verifica sursele lor de linkuri, care sunt partenerii lor. Din punct de vedere social media, poti folosi tool-ul celor de la HootSuite, Klout, etc

In functie de acestea treci la urmatorul pas, respectiv PLANIFICARE. Fara o planificare totul va fi un haos, nu o sa mai stii cine si ce are de facut, ce linkuri si de unde sa le obtii, ce trebuie sa faci din punct de vedere al optimizarii site-ului, linkurilor, sociale media, etc si cand trebuie sa faci aceste lucruri. Cel putin la noi in agentie lucrurile sunt foarte clare si fiecare dintre noi stie ce, cum, cat si cand are de facut.

IMPLEMENTARE. Well, acum incepi sa executi ceea ce ai planificat. Daca ai planificat corect, iti va fi mult mai usor. Acest proces dureaza pentru ca in general pana ajungi sa iti indeplinesti obiectivele  motoarele de cautare au nevoie de timp pentru a lua in calcul toate acele linkuri, mentiuni, voturi sociale si celelalte semnale necesare. Practic trebuie sa optimizezi site-ul corect, sa contactezi prin email diferiti webmasteri pentru a obtine linkuri din site-urile lor, sa iti incurajezi audienta sa distribuie continut din site-ul tau in motoarele de cautare, etc.

Deasemenea, nu uita de MASURARE SI MONITORIZARE. Verifica in permanenta in ce stadiu esti, cum au evoluat lucrurile si ce mai poti face ca sa imbunatatesti rezultatele. Verifica pozitiile site-ului zilnic. Noi oferim clientilor nostri rapoarte cu evolutia site-urilor lor, astfel ca au un control absolut asupra evolutiei pozitiilor.

Cele mai bune sfaturi SEO pe care le puteti primi avand in vedere evolutiile motoarelor de cautare sunt:

  • Creati doar continut relevant si de calitate pentru vizitatorii site-ului dumneavoastra;
  • Evitati continutul duplicat in site;
  • Evitati canibalizarea titlurilor, metadescrierilor si linkurilor;
  • Evitati textele ascunse, cloaking-ul, keyword stuffing-ul si alte tehnici SEO invechite;
  • Pregatiti-va site-ul si pentru mobil (versiune speciala pentru accesarea de pe telefonul mobil, design responsive);
  • Prezenta sociala trebuie sa faca parte din strategia SEO;
  • Deveniti o autoritate in domeniul dumneavoastra;
  • Fiti corecti cu vizitatorii si clientii dumneavoastra, incercati sa atrageti recenzii pozitive si sa ii faceti pe acestia sa va devina fideli;
  • Nu neglijati arhitectura link-urilor din site;
  • Folositi texte bogate in informatii;
  • Creati continut cat se poate de des;
  • Mai mult ca oricând, trebuie sa alocati o atentie deosebita vitezei de incarcare a paginilor;
  • Evitati inscrierile abuzive in directoare web, site-uri social bookmarking, directoare de articole, guest post, forumuri si alte site-uri de tip spam. Google penalizeaza toate aceste forme de link building.
  • Folositi o structura simpla si curata a URL-urilor;
  • Diversificati-va sursele de trafic;

Monitorizati-va periodic rezultatele si continuati sa munciti. Motivul pentru care trebuie sa faceti acest lucru este ca motoarele de cautare va vor recompensa cu trafic gratuit. Nu uitati ca numarul utilizatorilor care folosesc motoarele de cautare creste, iar traficul acesta gratuit, desi poate putin azi, peste cativa ani poate insemna enorm.

Iulian Ghișoiu are o experiență de peste 13 ani în servicii SEO, fiind unul dintre pionierii acestui serviciu de marketing online. Este un expert SEO care cu pasiune și responsabilitate se focusează pe creșterea gradului de satisfacție al utilizatorilor, optimizarea conținutului, implementarea din punct de vedere tehnic a celor mai noi trenduri în SEO dar și câștigarea de link-uri naturale spre site-urile clienților pentru a-i ajuta să obțină cele mai bune poziții în motoarele de căutare. Este managerul agenției SEO Target Web, o agenție SEO care și-a consolidat poziția în piată datorită inovării, a respectării standardelor SEO dar și a angajamentelor fată de clienți. Iulian este speaker la evenimente premium precum Business Days sau Meet Magento

Vrei sa fi la curent cu stirile noastre si pe Facebook? Like

Despre noi si despre acest blog

TargetWeb este o agentie SEO care din 2006 genereaza rezultate exceptionale clientilor. Atuurile agentiei sunt cunostintele avansate in SEO pe majoritatea platformelor de tip CMS si eCommerce, relatiile cu sute de influenceri, bloggeri si jurnalisti, adaptarea strategiilor de promovare la ultimele trenduri in SEO dar si oferirea de rapoarte usor de inteles de catre antreprenori.

Cere o oferta

Target Web este o agentie SEO full service care ajuta la cresterea pozitiilor in motoarele de cautare, obtinerea unui trafic mai targetat, cresterea vanzarilor online si a popularitatii in blogosfera, presa online, social media si la managementul/corectarea reputatiei online.

Mai multe de pe blog

Vezi toate postarile