Cat de bune sunt review-urile din punct de vedere SEO ?

TRANSCRIPT

Salut, sunt Iulian Ghisoiu si esti la Atelierul de SEO!

Am primit pentru astazi o intrebare foarte interesanta de la Adriana din Bucuresti care detine un business in ecommerce, mai concret, ea comercializeaza cadouri si decoratiuni.

Adriana ma intreaba: Ce parere am despre review-urile produselor de pe site si cat sunt ele de important din punct de vedere SEO?

Trebuie sa spun, Adriana, ca Google priveste cu ochi buni aceste review-uri pentru ca ele sunt ceea ce numim useri generated content. Ideea este ca, cand utilizatorii adauga review-uri in magazinele noastre online, astea inseamna ca magazinele sunt potrivite si bune pentru consumatori. Google se uita de asemenea la calitatea acestor review-uri pentru ca vrea sa afle gradul de satisfactie al consumatorilor fata de produsele noastre si de asemenea se uita la rating-ul general, generat de aceste review-uri. Practic, atunci cand rating-ul este mai mare inseamna ca brand-ul este unul bun si ofera produse de calitate consumatorilor.

La magazinul online Bekid.ro la care sunt co-fondator, am incercat diverse strategii prin care sa crestem numarul de review-uri pe site, si cea mai buna strategie a fost sa trimitem un mail dupa 5 zile dupa ce clientul a primit un produs, prin care sa il invitam sa lase un review pe site. Un alt trigger care se declanseaza dupa alte 5 zile, il invita de asemenea pe utilizator sa lase un review in cazul in care nu a facut-o prima data si review-urile sunt foarte importante pentru ca 40% dintre cei care citesc review-uri isi creeaza deja o opinie de cumparare dupa ce citesc maxim 3 review-uri. De asemenea, o alta statistica foarte interesanta arata ca 88% dintre cei care citesc review-uri le percep ca si recomandari personale. Un numar mai mare de review-uri pe site cresc sansele ca magazinele online sa fie afisate in Google cu ceea ce noi numim rich snippets, adica niste stelute, niste elemente suplimentare fata de ceea ce Google afiseaza default.

Sper ca raspunsul a fost util pentru tine si daca consideri ca ai intrebari legate de SEO, nu ezita sa imi trimiti un email la atelieruldeseo@targetweb.ro si cu siguranta o sa iti raspund la una dintre urmatoarele editii Atelierul de SEO!

Te salut!

Iulian Ghișoiu are o experiență de peste 13 ani în servicii SEO, fiind unul dintre pionierii acestui serviciu de marketing online. Este un expert SEO care cu pasiune și responsabilitate se focusează pe creșterea gradului de satisfacție al utilizatorilor, optimizarea conținutului, implementarea din punct de vedere tehnic a celor mai noi trenduri în SEO dar și câștigarea de link-uri naturale spre site-urile clienților pentru a-i ajuta să obțină cele mai bune poziții în motoarele de căutare. Este managerul agenției SEO Target Web, o agenție SEO care și-a consolidat poziția în piată datorită inovării, a respectării standardelor SEO dar și a angajamentelor fată de clienți. Iulian este speaker la evenimente premium precum Business Days sau Meet Magento

Vrei sa fi la curent cu stirile noastre si pe Facebook? Like

Despre noi si despre acest blog

TargetWeb este o agentie SEO care din 2006 genereaza rezultate exceptionale clientilor. Atuurile agentiei sunt cunostintele avansate in SEO pe majoritatea platformelor de tip CMS si eCommerce, relatiile cu sute de influenceri, bloggeri si jurnalisti, adaptarea strategiilor de promovare la ultimele trenduri in SEO dar si oferirea de rapoarte usor de inteles de catre antreprenori.

Cere o oferta

Target Web este o agentie SEO full service care ajuta la cresterea pozitiilor in motoarele de cautare, obtinerea unui trafic mai targetat, cresterea vanzarilor online si a popularitatii in blogosfera, presa online, social media si la managementul/corectarea reputatiei online.

Mai multe de pe blog

Vezi toate postarile