0745.63.65.76
office@targetweb.ro

Cat de bune sunt review-urile din punct de vedere SEO ?

calendar2

TRANSCRIPT

Salut, sunt Iulian Ghisoiu si esti la Atelierul de SEO!

Am primit pentru astazi o intrebare foarte interesanta de la Adriana din Bucuresti care detine un business in ecommerce, mai concret, ea comercializeaza cadouri si decoratiuni.

Adriana ma intreaba: Ce parere am despre review-urile produselor de pe site si cat sunt ele de important din punct de vedere SEO?

Trebuie sa spun, Adriana, ca Google priveste cu ochi buni aceste review-uri pentru ca ele sunt ceea ce numim useri generated content. Ideea este ca, cand utilizatorii adauga review-uri in magazinele noastre online, astea inseamna ca magazinele sunt potrivite si bune pentru consumatori. Google se uita de asemenea la calitatea acestor review-uri pentru ca vrea sa afle gradul de satisfactie al consumatorilor fata de produsele noastre si de asemenea se uita la rating-ul general, generat de aceste review-uri. Practic, atunci cand rating-ul este mai mare inseamna ca brand-ul este unul bun si ofera produse de calitate consumatorilor.

La magazinul online Bekid.ro la care sunt co-fondator, am incercat diverse strategii prin care sa crestem numarul de review-uri pe site, si cea mai buna strategie a fost sa trimitem un mail dupa 5 zile dupa ce clientul a primit un produs, prin care sa il invitam sa lase un review pe site. Un alt trigger care se declanseaza dupa alte 5 zile, il invita de asemenea pe utilizator sa lase un review in cazul in care nu a facut-o prima data si review-urile sunt foarte importante pentru ca 40% dintre cei care citesc review-uri isi creeaza deja o opinie de cumparare dupa ce citesc maxim 3 review-uri. De asemenea, o alta statistica foarte interesanta arata ca 88% dintre cei care citesc review-uri le percep ca si recomandari personale. Un numar mai mare de review-uri pe site cresc sansele ca magazinele online sa fie afisate in Google cu ceea ce noi numim rich snippets, adica niste stelute, niste elemente suplimentare fata de ceea ce Google afiseaza default.

Sper ca raspunsul a fost util pentru tine si daca consideri ca ai intrebari legate de SEO, nu ezita sa imi trimiti un email la atelieruldeseo@targetweb.ro si cu siguranta o sa iti raspund la una dintre urmatoarele editii Atelierul de SEO!

Te salut!

Photo of author
Iulian Ghisoiu
Iulian Ghișoiu are o experiență de peste 18 ani în servicii SEO, fiind unul dintre pionierii acestui serviciu de marketing online in Romania. Este managerul Target Web. Iulian este formator, speaker, expert SEO si trainer al cursului SEO Mastery.

Abonare la newsletter

Poți fi primul care află informații SEO utile și de actualitate. Abonează-te la newsletter-ul nostru folosind formularul de mai jos.