Care sunt trendurile in 2018 din punct de vedere SEO ?

TRANSCRIPT

Salut, sunt Iulian Ghisoiu si esti la Atelierul de SEO!

Am primit o intrebare foarte interesanta de la Elena care ma intreaba: Care sunt trendurile SEO in acest moment si de ce trebuie sa tina cont in 2018 din punct de vedere al acestor trenduri?

Si am adunat trenduri foarte importante pe care noi le-am aplicat clientilor nostri si am vazut ca functioneaza si vreau sa le impartasesc si cu tine.

1. Unul dintre aceste trenduri este viteza de incarcare a site-urilor. Imi place aici sa fac o analogie cu Usain Bolt, supranumit cel mai rapid om din lume, acesta a castigat in 2009 la Berlin cursa de 100 de metri cu un timp record de 9,58 de secunde. Ceea ce este interesant, este ca diferenta dintre el si al doilea clasat a fost de numai 130 de milisecunde, totusi, performanta lui l-a facut sa fie campion mondial, campion olimpic si cel mai rapid om din lume. Imi place sa fac aceasta analogie pentru ca atunci cand iti optimizezi site-ul sa fie mai bun din punct de vedere al vitezei de incarcare decat al competitorilor tai, asta va face ca site-ul tau sa fie un lider si sa aiba sanse sa fie cel mai bun din industria ta. Google a pus la dispozitia noastra, a tuturor, un studiu care arata ca 53% dintre utilizatori se asteapta ca o pagina sa se incarce in mai putin de 3 secunde si din punct de vedere al optimizarii site-urilor pe mobile am niste statistici pentru tine:site-ul tau, pentru a se incarca rapid ar trebuie bineinteles sa se incarce in mai putin de 3 secunde, sa aiba o marime de pana in 500 de Kb, iar timpul de incarcare pana la primul byte sa fie mai mic de 1,3 secunde.

2. Un alt lucru foarte important de care trebuie sa ti cont, practic un alt trend, este existenta certificatului SSL. Noi am observat din studiile pe care le-am realizat si din ceea ce am implementat clientilor nostri, ca atunci cand exista un certificat SSL instalat, acesta ajuta si la cresterea pozitiilor in motorul de cautare Google. Google tine cont de ceea ce facem noi, iar daca noua ne pasa de securitate utilizatorilor nostri, cu siguranta ne va recompensa cu pozitii mai bune. S-a demonstrat de asemenea ca atunci cand exista un certificat SSL, datele din Google Analytics sunt mult mai clare. Site-urile care au certificate SSL sunt plasate in primele rezultate, iar acest trend este unul de care merita sa ti cont.

3. Al treilea trend foarte important este existenta review-urilor. Cand discut despre review-uri, discut despre review-uri la conturi sociale, discut despre review-uri la pagina de Google Business, dar discut si despre review-uri la paginile produselor din magazinele online. S-a demonstrat faptul ca atunci cand rating-ul generat de aceste review-uri este mai mare, si pozitiile in Google sunt mai mari. Ideea este ca atunci cand dorim sa cautam ceva pe Internet, ne uitam la review-urile pe care le lasa alti oameni, deci practic avem incredere in review-urile lor. Cu siguranta si Google foloseste aceste review-uri pentru a calcula pozitiile in motorul de cautare si te invit sa ti cont de acest trend pentru ca el o sa devina din ce in ce mai important.
De curand am filmat un alt episod din Atelierul de SEO, in care am discutat doar despre review-uri .

4. Un alt element de care trebuie sa ti cont este voice search. In acest moment, 1 din 5 cautari pe mobile la nivel mondial sunt realizate prin voice search. Trebuie sa ne uitam la copiii nostri, la generatiile care vin dupa noi, sa vedem ce fac ei, pentru ca asta va constitui practic un trend foarte important. Eu o vad pe fiica mea, care are mai putin de 7 ani si care se descurca foarte bine cautant pe Youtube ceea ce o intereseaza: desene animate cu Ana si Elsa, cantece pentru copii si asa mai departe.

5. Un alt trend foarte important din punct de vedere SEO este optimizarea on page si este recomandat sa adaugati titluri cat mai inteligente, sa adaugati descrieri cat mai inteligente, sa adaugati continut care sa raspunda cat mai mult la intrebarile utilizatorilor si de asemenea, sa adaugati cuvintele in adresele url.

Iulian Ghișoiu are o experiență de peste 12 ani în servicii SEO, fiind unul dintre pionierii acestui serviciu de marketing online. Este un expert SEO care cu pasiune și responsabilitate se focusează pe creșterea gradului de satisfacție al utilizatorilor, optimizarea conținutului, implementarea din punct de vedere tehnic a celor mai noi trenduri în SEO dar și câștigarea de link-uri naturale spre site-urile clienților pentru a-i ajuta să obțină cele mai bune poziții în motoarele de căutare. Este managerul agenției SEO Target Web, o agenție SEO care și-a consolidat poziția în piată datorită inovării, a respectării standardelor SEO dar și a angajamentelor fată de clienți.

Despre noi si despre acest blog

TargetWeb este o agentie SEO care din 2006 genereaza rezultate exceptionale clientilor. Atuurile agentiei sunt cunostintele avansate in SEO pe majoritatea platformelor de tip CMS si eCommerce, relatiile cu sute de influenceri, bloggeri si jurnalisti, adaptarea strategiilor de promovare la ultimele trenduri in SEO dar si oferirea de rapoarte usor de inteles de catre antreprenori.

Cere o oferta

Target Web este o agentie SEO full service care isi ajuta clientii sa obtina cele mai bune pozitii in motoarele de cautare, trafic de calitate si vanzari mai mari din diferite surse online, sa aiba o popularitate cat mai mare in blogosfera, presa online, social media si o reputatie excelenta online.

Vrei sa primesti stiri si noutati SEO prin email ? Inscrie-te la Newsletter!

Completeaza campurile cu * necesar

Vrei sa fi la curent cu stirile noastre si pe Facebook? Like

Mai multe de pe blog

Vezi toate postarile