TargetWeb te trimite la GPeC SUMMIT cu 15% discount din prețul Early-Bird!

Zappos in Romania la GPeC SUMMIT

Dacă nu ai aflat deja, au început înscrierile la GPeC SUMMIT – a 12-a ediție anuală a celui mai important eveniment de E-Commerce din România la care suntem parteneri tradiționali.

Credem cu tărie că evenimentul este de neratat de către orice magazin online având în vedere line-up-ul excepțional de speakeri și conținutul transmis:

Rob Siefker, directorul departamentului de Customer Loyalty al gigantului Zappos.com, va susține keynote-ul “Creating Customer Experiences and Satisfaction that will ensure Word of Mouth Marketing” pe data de 16 Mai, în cadrul Conferinței GPeC. Zappos este unul dintre cei mai mari retaileri online de fashion la nivel internațional, compania fiind achiziționată în 2009 de Amazon.com pentru suma de 1,2 miliarde de dolari.

– Lui Rob i se alătură Tomi Ahonen care este considerat de prestigioasa publicație Forbes drept „Expertul numărul 1 în Mobile la nivel mondial”, având o experiență de peste 15 ani în domeniu și fiind autorul a nu mai puțin de 12 cărți de specialitate – toate best-seller.

– Deloc în ultimul rând, Karl Gilis revine în România la GPeC SUMMIT pe data de 16 Mai cu un keynote în cadrul Conferinței intitulat „How to seduce your visitors to buy (more)?” în care se va axa pe sfaturi practice despre cum să scrii conținut persuasiv, despre psihologia prețurilor, despre scarcity și de ce este important așa numitul “social proof” pentru transformarea vizitatorilor în clienți.

Subiecte de maxim interes pentru magazinele online și pentru oricine activează în e-commerce

GPeC SUMMIT se adresează magazinelor online și tuturor companiilor care activează în e-commerce și își doresc să afle concret ce pot face pentru a-și dezvolta afacerile. Subiectele dezbătute în cadrul Conferinței și al celor 12 Workshop-uri aplicate sunt de maxim interes pentru orice business online: Cifre și statistici de piață, Customer Satisfaction, Optimizarea Conversiilor, Mobile, Usability, Web Analytics, Split Testing, Marketing Online, SEO, PPC, Social Media, E-Mail Marketing, Logistică și Curierat, Content Marketing.

12 Workshop-uri x 90 minute fiecare = 18 ore de conținut e-commerce și marketing online pur

În zilele de 17 și 18 Mai se vor desfășura Workshop-urile GPeC susținute de unii dintre cei mai buni specialiști în e-commerce și marketing online și axate pe cele mai importante elemente care contribuie la succesul unui magazin online:

– Karl Gilis (Co-Founder AG Consult): Conversion Optimization
– Valentin Radu (Founder Omniconvert):
Strategii de retenție a clienților
– Matei Psatta (Head of Marketing Vola.ro):
Content Marketing
– Sorin Sfetcu (Deputy Managing Director iProspect):
Google AdWords
– Dan Vîrtopeanu (Founder Breeze Mobile):
Mobile
– Raluca Radu (Country Manager Answear.ro):
Marketing Online
– Liviu Taloi (Co-Founder Ecompedia.ro):
Google Analytics
– Horia Neagu (Digital Marketing Consultant):
SEO
– Andrei Radu (CEO & Founder GPeC):
Usability
– Andrei Georgescu (Managing Director White Image):
E-Mail Marketing
– Bogdan Manolea (Co-Founder Trusted.ro) & George Hari Popescu (Communications Specialist Trusted.ro​)
Diferențiere în e-commerce
TBA: Social Media

15% discount din prețul biletelor Early-Bird pentru Comunitatea TargetWeb

Chiar dacă ne aflăm în mijlocul ofertei Early Bird cu cele mai mici prețuri, am reușit să obținem pentru tine un discount special de 15% din prețul biletelor pentru toate cele 3 zile de eveniment. Astfel, vei plăti doar 100 EUR în loc de 119 EUR pentru un bilet de 3 zile dacă introduci codul TargetWeb_GPeC15 în câmpul de Observații din formularul de înscriere. Oferta este valabilă doar până pe 5 Mai, la ora 23:59!

Detalii despre GPeC SUMMIT și despre primii speakeri anunțați, precum și formularul de înscriere le regăsiți pe website-ul GPeC.

Ne vedem la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai!

Iulian Ghisoiu are o experienta de peste 10 ani in servicii SEO, fiind unul dintre pionierii promovarii acestui tip de publicitate. Este un expert SEO care se focuseaza pe experienta utilizatorilor, SEO tehnic, recuperare din penalizari Google, obtinere de link-uri naturale si isi ajuta clientii sa obtina cele mai bune pozitii in motoarele de cautare. Este managerul agentiei SEO Target Web, o agentie SEO cu peste 10 ani de experienta in SEO.

Despre noi si despre acest blog

Suntem o agentie SEO care de 10 ani genereaza cele mai bune rezultate si vanzari clientilor sai, respectand politicile motoarelor de cautare, a cunostintelor tehnice SEO avansate dar si a tehnicilor de vanzare prin persuasiune.

Cere o oferta

Target Web este o agentie SEO full service care isi ajuta clientii sa obtina cele mai bune pozitii in motoarele de cautare, trafic de calitate si vanzari mai mari din diferite surse online, sa aiba o popularitate cat mai mare in blogosfera, presa online, social media si o reputatie excelenta online.

Vrei sa primesti stiri si noutati SEO prin email ? Inscrie-te la Newsletter!

Completeaza campurile cu * necesar

Vrei sa fi la curent cu stirile noastre si pe Facebook? Like

Mai multe de pe blog

Vezi toate postarile